دیالوگ های ماندگار از فیلم های معروف


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام سرگردان دیاری هستم که مردمانش کر و کورند در ظاهر انسان هستند.خسته نمیشوند از نگه داشتن نقاب هایشان در پشت نقابشان هزاران نقاب دیگر دارند و هیچگاه خسته نمیشوند از نگه داشتن اون,بدنیال شهوت هستند و خوشگذارنی اگر محبت ببیند,اگر لطف ببینند سریع میگن حقمون بود و بیشعوری یعنی اینکه لطف دیگران را وظیفه آنان پنداشتن . . . . . . . . . . .با تبادل لینک موافقم. لینک کنید و اطلاع دهید همه رو لینک میکنم.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوازش عشق و آدرس patlove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 243
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 49
:: بازدید ماه : 1212
:: بازدید سال : 4801
:: بازدید کلی : 80560

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوازش عشق

دیالوگ های ماندگار از فیلم های معروف
سه شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 19:51 | بازدید : 677 | نوشته ‌شده به دست ADRIFT | ( نظرات )

داشتم به صدات گوش میدادم حواسم به حرفات نبود …
شهاب حسینی_ پرسه در مه

دیالوگ های ماندگار
شهردار : اونا رو می بینی آقای رنگو ؟
اونا دوستها و همسایه هام هستن . زندگی اینجا سخته ، خیلی سخت
می دونی اونا چه جوری تا الان دووم آوردن ؟
اونا باور دارن ! باور دارن که اوضاع بالاخره بهتر میشه ،
اونا باور دارن که برخلاف همه ی شواهد و قرائن فردا بهتر از امروز میشه ؛
مردم باید به یه چیزی باور داشته باشن …
Rango – Gore Verbinski

دیالوگ های ماندگار
مردي كه وقتشو با خانواده ش نگذرونه يه مرد واقعي نيست
دون كورلئونه( مارلون براندو)
پدرخوانده

دیالوگ های ماندگار
” حـرف حـق مـی زنـی عـزیـزم، ولـی بـایـد یـاد بـگـیـری
هـر حـقـیـقـتـی رو تـو صـورت طـرف مـقـابـل تـُف نـکـنـی؛
روح و روان آدمـا از هـر حـقـیـقـتـی عـزیـزتـره ”
رضـا کـیـانـیـان – چـتـری بـرای دونـفـر

دیالوگ های ماندگار
مکس: یه دفعه پلیس بازداشتم کرد بعد که دیدن
به جز خودم برای کسی خطری ندارم ولم کردن!
Mary and Max

دیالوگ های ماندگار
مندی: ببینم، دقیقا کی عقلت رو از دست دادی؟!؟
باک: حدود سه ماه پیش. یه روز صبح از خواب بلند شدم
دیدم عاشق یه آناناس هستم! اونم یه آناناس زشت!! اما واقعا از ته دلم عاشقش بودم !
Ice Age

دیالوگ های ماندگار
ارغوان : لعنت به همه قانونای دنیا که
تو هیچ کدومشون شکستن دل یه آدم پیگرد قانونی نداره..
سریال زمانه

دیالوگ های ماندگار
تو زندگیم هر وقت به یه دو راهی رسیدم بدون استثنا می دونستم
راه درست کدومه ولی همیشه راه غلط را انتخاب کردم.می دونی چرا؟
چون راه درست لعنتی همیشه سخت تر بود
بوی خوش زن- مارتین برست

دیالوگ های ماندگار
مـن تـمـومِ زنـدگـیـم سـعـی کـردم کـه بـی تـفـاوت نـبـاشـم ،
زنـا و بـچـه هـا مـی تـونـن بـی تـفـاوت بـاشـن .
ولـی یــــــه مـــــرد نــــــمــیـتـــونـــه !
دون کورلئونه(مارلون براندو) – پدر خوانده

دیالوگ های ماندگار
نـمـیـدونــم چــرا تــو زنـدگـیـم…هِــی نـمـیـشـه…!!
مــســعــود شــصــتچــی(مـهــران مـدیــری) – مــرد هــزار چــهــره

دیالوگ های ماندگار
جوکر:کسانی که نقشه می کشن،
سعی می کنن دنياهای کوچيکشون رو کنترل کنن.
من نقشه نمی کشم.سعی می کنم به کسانی که نقشه می کشن،
نشون بدم که چقدر تلاششون برای کنترل چيزهايی که واقعا هستند،تأسف بر انگيزه…
شوالیه تاریکی – کریستوفر نولان

دیالوگ های ماندگار
استیو: هنوز به من اعتماد نداری؟
استللا: من به همه آدما اعتماد دارم
ولی‌ به شیطان درونشون نه!
شغل ایتالیایی، ۲۰۰۳، گری گری

دیالوگ های ماندگار
فـقـط ایـنُ مـیـدونـم کـه هـر کـسـیُ کـه کـشـتـم
حـس کـردم از ذاتِ خـودم دورتــر شــدم…
کاپیتان میلر(تام هنکس) – نجات سرباز رایان

دیالوگ های ماندگار
هاردی : فردا دم آفتاب اعداممون می کنن.
لورل : کاش فردا هوا ابری باشه…

دیالوگ های ماندگار
ها ردی:میخوام ازدواج كنم
لورل:با كی؟
هاردی:معلومه دیگه,با یه زن.
مگه تو كسیو دیدی كه با یه مرد ازدواج كنه؟
لورل:اره
هاردی:كی؟
لورل:خواهرم

دیالوگهای ماندگار
تن تن: یه خبر خوب دارم یه خبر بد.
هادوک: خبر بد چیه؟
تن تن: همش یه گلوله داریم.
هادوک: و خبر خوب؟
تن تن: هنوز یه گلوله داریم!
ماجراهای تن تن

دیالوگ های ماندگار
قاضی به پاپیون(استیو مک کوئین):
اتهام تو قتل کسی نیست.
جرم تو بدترین جرمیه که یک انسان می تونه مرتکب بشه.
من تو رو برای هدر دادن زندگیت محکوم می کنم.
و مجازات تو زندگی به جای مرگ است.
“پاپیون”
فرانکلین جی شافنر

دیالوگ های ماندگار
ژولیت بینوش (آنا برتون):آدمهای شکست خورده آدمهای خطرناکی هستن.
اونا میدونن که هر اتفاقی بیوفته بالاخره آخرش دوباره حالشون خوب میشه.
آسیب (Damage) – محصول 1992

دیالوگ های ماندگار
زندگی تو این دنیا وحشتناکه و وحشتناک تر از اون اینه که
کسی رو به وجود بیاریم و فکر کنیم که اون خوشبخت تر از ما میشه.
توت فرنگی های وحشی / اینگمار برگمان

دیالوگ های ماندگار
هرکول پوآرو : هر وقت یک واقعیتی از یک
واقعیت دیگه ای پشتیبانی میکنه یعنی هیچ کدوم واقعیت نداره …!!!
راز قطار آبی ….. The Mystery of the Blue Train

دیالوگ های ماندگار
شکر خدا که من هیچ خدایی را از هیچکس به ارث نبرده ام.
من آزادم که خدای خود را آنطور که دلم میخواهد مجسم و انتخاب کنم،
خدای من مهربان، بخشنده، دلسوز، چیز فهم و اتفاقا خیلی هم شوخ است!
بابا لنگ دراز – جین وبستر

دیالوگ های ماندگار
ظـاهــرن دنـیــا بـه دو دسـتــه آدمــای خـوبُ بـد تـقـسـیـم مـیـشـه.
خـوب‌هـا شــبـا رو راحـت تــر مـی‌خـوابــن، بـدهـا،
روزاشــونُ جـالــبــتـر مـی‌گــذرونـــن!
وودی آلـــن

دیالوگ های ماندگار
لـئـون(ژان رنـو):ایـن گـلـدون تـنـهـا دوسـتـمـه،
هـمـیـشـه سـبـزه، سـاکـتـه، مـثـلـه خـودمـه,ریـشـه نـداره!
مـاتـیـلـدا: اگـه واقـعـن دوسـتـش داری تـو زمـیـن بـکارش تـا ریــشـه داشـتـه بـاشـه…




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , فلسفی , سخن بزرگان , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس | دیالوگ | دیالوگ ماندگار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: